Lista!

IDAG
När vaknade du? Kl 10, klockan ringde då
Lunch? Äckelköttbullar med äckelpotatis. Sköljde ner det med god chilibeasås!
Kvällsmat? En bra fråga, men sent blir det
Bäst med dagen? Att jag får pengar för att sitta på en stol.... jag menar jobba
Sämst? Att min rum är stökigt. Att handdukarna är sönder
Vilka kläder hade du? Jeansleggins; VeroModa, Svart långärmad tröja; NewYorker och ljusgrå lång hood; BikBok
Vad gjorde du? Hemma till kl 14, sen jobbet. Senare ska jag: till pappa och packa och städa mitt rum. Sen upp till mamma

DU
Ögonfärg?
Blå
Hårfärg? Min naturliga mörk/mellanbruna. Lite solblekt och därav lite ljusare och mer slingor än vanligt
Längd? 173 cm
Är du nöjd med ditt utseende? Jag orkar inte vara missnöjd längre så jag har lyckats få mig själv att vara ganska nöjd
Hur gammal är du? 19
Beter du dig som det? Ja jo det gör jag väl
Hur klär du dig? I det som jag trivs i: det som är både bekvämt och snyggt!

FAMILJ OCH VÄNNER
Har du många vänner?
Lagom många
Tycker du om dina vänner? Absolut!
Hur många syskon har du och vad heter dem? Lillasyster Celine och lillebror Pontus 
Vad heter din mamma? Ewa
Pappa? Stefan
Har du husdjur? Tre kaniner, en sköldpadda och två ödlor (eller är de tre)
Hur många kusiner har du? Två st
Har du bra kontakt med släkten? Nja men jag tycker om att träffa släkten och skulle gärna göra det oftare

SKOLAN
Vilken skola gick du i?
Nacka gymnasium
Klass? Sam-juridik
Saknar du? Sista veckan var den bästa, den saknar jag. Men annars känns det mest skönt att ha slutat
Hade du bra betyg? Definiera bra
När tog du studenten? 2 juni 2009
Hur tog du dig till skolan? Bussen med Sandra <3
Bästa läraren? Linda!
Sämsta? Christian!
Bästa ämnena? Juridiken, bild&form, akutsjukvård och svenska
Sämsta? Historia & filosofi

DIN STAD
Vart bor du?
Stockholm
Trivs du? Sommaren är bäst, vintern är mest slask och tråkig
Har du alltid bott där? Mm
Vill du flytta därifrån? Inte på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0