It's just another thuesday

Hej där :) Det har varit en bra dag hittills. Jag kanske inte var så jätteglad när pappa ringde mig kvart i 8 och bad mig gå upp och väcka Pontus, men sen efter ett tag kändes det bra. Gick ner på en gång och gjorde frukost och sen la jag mig i sängen och åt den och tittade på några avsnitt av Seinfeld :) Efter ett tag somnade jag och och vaknade igen strax innan 11. Då gick jag upp och gjorde mig iordning och sen har jag bara legat i sängen framför Seinfeld. Känns som en ganska lyckad ledig dag. Annars brukar det blir så att jag sover jättelänge, äter frukost när det är lunch och gör mig iordning framåt middagen (om jag nu ens orkar göra mig iordning).

Nu ska jag gå ner och äta lunch. Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare

Seinfeld är aldrig fel. Det förgyller alltid en morgon, vardag och kväll.

2010-02-23 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0