-20 grader i Sthlm

Att sitta och vänta på bussen i 40 minuter i 20 minusgrader kanske inte är den bästa starten på en morgon. Den kom ju aldrig och jag fick ta nästa buss istället.

Dumma buss!! De får väl för fan bugga bussar som klarar av kylan! Och så kan väl alla hållplatser ha sånna där coola skylltar som meddelar om en buss inte kommer!!! Jenny är arg!

Det var galet hur mycket jag frös. Näsan hade ingen känsel alls och fötterna gjorde ont. Benen kändes inte sådär jättebra att gå på. När jag blundade så frös mina ögon för att ögonlocken var kalla och tungan fick en chock när den kom åt tandköttet som var iskallt.

Dessutom kom jag ju för sent till jobbet. Inte för att det gjorde nått men det är ju aldrig kul att komma försent.

Nu får jag hoppas att min hjärna inte är köldskadad så att jag inte gör bort mig totalt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0