Ingen rubrik

Jesus kristus herregud vad jag är trött idag. Det blev inte så värst sent igår så jag misstänker att det är träningen igår som håller på. Det var längesen jag hade sån här träningsvärk, insida lår och bröstmuskeln är värst. Sen har jag även träningsvärk i nedre magmuskelgrejen och det har jag typ aldrig haft. Brukar få längre upp så att det gör ont när man skrattar men igår gjorde jag väl något annorlunda. Kan man ha träningsvärk i hjärnan när man tänkt för mycket? Tänkte att det var därför jag är trött eftersom att jag fick tänka hur man skulle använda alla maskiner igår, hehe. Skönt är det iallafall för då vet man ju att man gjorde något rätt.

Nej nu ska jag jobba vidare och efter jobbet blir det, surprise surprise, gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0