Körkortet

Har äntligen kommit igång med att ta körkort, fast jag har ju inte kommit så långt på vägen. Eftersom att jag har diabetes måste jag ha ett intyg av min läkare... typ ett intyg på att jag har diabetes (:S). Det stod inte i det där pappret man skickade in för att få själva tillståndet så när Pontus fick sitt tillstånd och mitt inte hade kommit ringde pappa till trafikgrejsimojsen som sa att jag måste ha ett intyg.

Om man ska vara negativ, vilket jag känner för att vara just nu, så är det dubbelt krångel. Jag bytte ju nämligen från ungdom till vuxen nyss så läkarna som jag haft på ungdom är ju inte mina läkare längre och läkaren på vuxen har jag inte träffat. För en vecka sedan skickade jag ett mail till sköterskan som jag träffat en gång och då skulle hon återkomma till mig... vilket hon såklart inte gjort! Jag mailade henne för några timmar sen men hon dissar mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0