Jul, strålande jul

Jag hade tänkt se julkalendern imorse men jag vaknade inte när klockan ringde.
Jag har träningsvärk i benen och rumpan efter gårdagens träning (yes!)
Idag har det varit julmarknad precis utanför dörren, mannen som ordnar dillströmming på knäckebröd fanns där som vanligt :)
Jag har tagit det lugnt hemma och även spelat lite x-box, modern warfare (?) med Pontus.
Nu sitter jag i soffan med Dublin och Selma (hundarna) och tittar på tv. Pappa vill att jag ska komma ut och dricka glögg med grannarna. Går kanske ut strax.
Glögg är gott. Något med julen som jag däremot inte tycker om är julmust. Är det någon annan som tycker som jag, att julmust är äckligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0