En liten julsaga

Jag fick precis reda på vad min number one favoritjulsaga heter och den heter En liten julsaga :) Den brukade alltid gå på tv runt jul förr om åren men nu var det ett tag sen jag såg den. Den handlar iallafall om en liten flicka som tappar sin nalle Nonno i trängseln på tunnelbanan en dag i december. Nonno försöker ta sig tillbaka till Ina, som flickan heter, och det blir en massa äventyr. Den är jättesöt :) Vet att en anledning till att jag tyckte så mycket om den var för att nallen hette Nonno och när jag var liten hade jag en kompis som hette Pernilla och innan hon lärde sig att säga Jenny så kallade hon mig Nonno ♥

Btw, när jag skulle googla filmen råkade jag skriva En liten smula. Hahaha.

http://figureskate2008hb.svt.se/content/1/c6/98/32/84/julsaga_405.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du skrev om den också. Undrar du om nåt mer så kan du alltid fråga i frågelådan. =)

Håller med om att den är bra =)

2010-12-22 @ 02:37:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0