Blä på att jobba kväll på måndagar

Imorse försov jag mig, det är bra gjort när man börjar jobba 14 :P Vet inte vad det är för fel på mig men precis som igår så vaknade jag idag och såg att det snöade massa ute och då orkade jag inte gå upp, haha. Det var ju massa problem med bussarna igår så jag antar att jag blev orolig för att inte komma till jobbet, men det är ju ingen bra lösning att somna om bara för det...

Jag hatar att jag jobbar kväll idag, det känns som att jag gjort det varje måndag flera veckor i rad nu. Missar ju Top Model och jag glömmer typ alltid att se på reprisen :( Man undrar ju vad jag gjort för att torteras såhär, hehe.

När jag kommer hem ska jag iallafall äta goda nötter framför tv:n. Egentligen borde jag ta tag i alla kläder som ligger på mitt golv som ska ner i påsar och med till jobbet imorgon. Känner jag mig själv rätt kommer jag att skjuta upp det en väldig lång tid.

Nej nu ska jag springa bort till tv:n i fikarummet och se på julkalendern!


Kommentarer
Postat av: moa

du mena det anonyma meddelandet??xD



isåfall...aa fast jag hatar rå fisk:P

2010-12-20 @ 19:10:23
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/
Postat av: MOLLY

Hejjsan!

Var jätte gärna med i vår tävling på bloggen, vinnaren vinner ett helt eget inlägg på vår blogg där man får skriva om sin egen blogg, sig själv, lägga ut länkkar och bilder! (:

LYCKA TILL / MOLLY FRÅN TRESYSTRARNAIJEANS

2010-12-20 @ 20:23:17
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hej hej, just nu har jag en tävling inne på bloggen där du kan vinna ett armband! Kika in och tävla! :)



God Jul! :)

2010-12-20 @ 23:12:19
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0