Vad nu då?

Nu är jag så trött i huvudet att jag funderar på att stänga dörrarna och gå iväg och dricka te istället!

Jag trodde att jag skulle få en jättelugn jobbdag för på fredagar verkar inte så många vilja hälsa på här. Lugn dag, ooooom jag INTE fick! Det har varit några patienter hela tiden, det har varit bilder att länka och svar som ska faxas iväg. Ett sjukresekort som skulle laddas. Typiskt att jag inte kan det! Fick ringa Helena för hjälp och sen när jag väl ringde och skulle boka dröjde det nästan 2 timmar innan bilen skulle komma och hämta patienten. Ringde runt som en galning för att försöka orda snabbare men nä, det ville sig inte.

Sen var jag på jakt efter vår rullstol som jag hittade utanför omklädningsrummet. Påväg tillbaka hit mötte jag två män med en patient och de skulle till en avd 5 som inte finns. Erbjöd mig att ringa till avd 51 o 52 för att kolla med dem så det gjorde jag.

Sen dog jag och nu ligger jag död på golvet. Godnatt.

Nej men jag ska snart stänga dörren, sätta mig framför tv:n med glass och tårta. Paketet väntar jag dock med till ikväll, man måste ju ha något att se fram emot förutom att sova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0