Jag tror faktiskt att jag har honung i håret

Sådäääääär, nu har det lugnat ner sig här vid receptionen och jag kan äntligen skriva vad som är så konstigt.

Jo detär såhär va...

Det ovan skrev jag runt 11, sen fick jag saker att göra :P Men till det viktiga.

Imorse när jag precis satt mig ner vid bordet för att äta min frukost så tyckte jag att jag hörde kaninerna skrika. Ja ni vet, de kan skrika om de är riktigt rädda. Jag skulle inte säga att jag flög upp för jag var trött, men efter några sekunder gick jag mot ytterdörren för att kolla till dem. Väl ute så sprang jag in i en getingfångare som hänger precis till vänster om dörren och nu tror jag banne mig att jag har honung i håret. Först var det lite klibbigt men nu har det stelnat :S

Mycket möjligt att honung fungerar som styleing gel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0