Positiv som få

Godmorgon. Idag är det måndag och imorn går mitt busskort ut :'( Ska testa att ladda kortet i kiosken så att jag slipper åka in med sms till slussen. Faaasen vad dyrt det kommer bli med ett nytt kort. Jag är ju fullprisare nu!! Noooooo!
(Update: okej 2670. jag trodde att det skulle kosta typ 5000. men ändå, över 1000 kr dyrare än reducerat pris. jag har ioförsig aldrig blivit leggad på sl-center, så det kanske finns hopp)
Iallafall, blä. Idag ska jag jobba och jag börjar 13. Ogillar att min buss är framme 12:18. Ogillar också att det regnar ute, även om jag älskar att vakna upp till ljudet av regn.
Dessutom är jag förkyld. Immuniteten höll i 9 månader! Dock verkar det vara en ganska snäll förkylning för jag bara nyser en massa och är snorig. Nu vet ni :) Nä nu ska väl jag duscha. Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0