Kretagirl

På msn nyss:
Ceelinee' säger: kreta girl.
Jenny säger: bajsgirl

Jag har inte packat än, dock lagt fram det mesta. Bikinisarna är svårast, stod länge och provade alla mina. La fram hela lådan på sängen (har väldigt många bikinis) och provade. Tyckte att jag valde att ta med för många, men vad spelar det för roll egentligen. En för mycket eller en för lite = samma sak? Och mycket plats tar de ju inte heller ;)

Har precis strukit några saker som var riktigt skrynkliga. Onödigt kanske eftersom att de kommer bli lite skrynkliga i resväskan, men strykningen gjorde jag kanske mest för att slippa börja packa på riktigt :P Nu ska jag iallafall gå upp på vinden och ta en resväska, sen ska det bara vara att lasta i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0