Inception var gryyyyym!

Inception skulle jag kunne se en gång till, och flera gånger efter det. Den andra gången skulle vara för att få svar på en massa saker.

När jag och Sandra gick ut från bion var vi båda förvirrade. Vad var verklighet i filmen? Var något på riktigt eller var allt bara drömmar? Filmens slut var sjukt. Jag blir förvirrad bara jag tänker på det.

Det var inte bara handligen som gjorde filmen, utan även skådespelet. Många snyggingar... och så var de begåvade också, hehe.

Det här är en film jag bara måste köpa när den kommer ut på dvd. Jag tror att den blir lika bra hemma i soffan som på bio.


Tom Hardy och Joseph Gordon-Levitt som Eames och Arthur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0