Frisk som en fisk

Jag sitter och har tråkigt. Alla har gått och lagt sig och jag borde också göra det eftersom att jag snart somnar här. Dock känns det fel att lägga sig just nu för tänk om det händer något alldeles strax, då är det ju dumt om man sover menar jag.

Ni kanske undrar vad jag har på mig? Visst väl det! Sitter i mina nya leggins, nya linne och nya skjorta. Linnet är bara ett sånt där 99:- från Gina, men de rackarna försvinner alltid för mig så jag köpte ett nytt när jag var i Sickla i söndags. Skjortan är rödvitrutig och inhandlades på MQ. Legginsen är militärgröna och fanns att köpa på Vero Moda, där jag även köpte en rutig skjorta. Kan ju visa bilder nångång.

Nej här händer nada så jag ska dra mig mot sängen. Här kommer en Kreta-bild bara för att det blir snyggare så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0