Bär är gott. Mitt jobb är bra

Hej alla som är uppe en dag som denna!

Jobbet idag var riktigt skönt. Vi brukar vara 2 st som sköter det utanför själva röntgen, men idag var vi 5. Jag undrar hur chefen tänkte där men skönt var det i varje fall :D Ingen stress och Moa hann baka 2 st kakor. En krusbärssmulpaj och en sockerkaka med röda vinbär, mums! Innan jag gick, vilket jag kunde göra innan 3, så fick jag gå på fikarast. Mmmmm, måste baka nått med bären vi har hos mamma. Tycker det är så gott när det är lite surt :)

Nu jobbar jag inte på säkert 2 veckor för på torsdag åker ju jag och Malin till Kreta. Innan jag åker måste jag:

Växla lite pengar
Fixa aftersun
Boka arlanda express

Kommentarer
Postat av: Elenore

Nu är fototävlingen avslutad! ;)

2010-08-16 @ 17:33:25
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0