Jobb på "Smaka på Stockholm" i sommar

Hejhej :)

Jag är trött idag. Vaknade när klockan ringde 6 och hade så himla ont i fötterna. Orkar inte beskriva hur se ser ut men ont gör det och jag kan knappt gå. Mamma opererade ena foten igår så den mår lite bättre. Nu imorse plåstrade jag om riktigt noga och så tog jag Celines uggs. Känns lite fånigt att ha på sig jättevarma vinterskor i det här vädret men ska man kunna gå utan att se lidande ut så är det bäst så.

När jag kom hem igår hade jag fått ett litet paket och i det låg min fina gula klocka :) Måste göra den mindre innan jag kan använda den. Så fiiin :D

På kvällen ringde även Emelie och erbjöd mig jobb på Smaka på Stockholm som är 2-6 juni. Så ja, det verkar som att jag ska jobba där, hoppas på det iaf. Verkar roligt :)

Kommentarer
Postat av: ceeline@

du får inte använda mina uggs



Skoja! :D vilken onödig kommentar o.o

2010-04-13 @ 18:43:13
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Tomas

Smaka på sthlm brukar va jättemysigt, om det nu är samma sak jag tänker på. Den som håller till i kungsträdgården

2010-04-13 @ 21:40:42
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0