Snygg rubrik till snyggt inlägg

Ibland undrar jag verkligen varför jag börjar skriva här när jag inte har någonting att skriva förutom att jag inte alls har någonting att skriva.

Allt ansvar, iom att de flesta i personalen gick på kurs nu vid ett, har gjort att jag fått ont i halsen. Eller ja det kanske inte alls är det som är...

Och det här inlägget började jag skriva 13:46. Duktigt av mig. Jaja, jag har typ insett att jag inte är helt borta trots allt. Det ringde just en kvinna och ville boka om en tid och jag lyckades göra det. Måste ju då säga att jag aldrig har gjort det förut :O

Jag har även länkat typ hundratusen bilder till Södertälje och skrivit i remissen "090917 Bilder är länkade till Södertälje /jygn". Lite enformigt. I börjar skrev jag faktiskt "090917 Jag har länkat bilder till Södertälje /jygn". Ändrade mig alltså lite eftersom att det var så tråkigt att skriva samma sak hela tiden, 15 gånger närmare bestämt.

Nu har jag visst slutat. Historiens snyggaste inlägg. Hejdå BLOGGEN! Nu ska jag hem och sova, äta och dricka honung (det brukar hjälpa när man har ont i halsen konstigt nog).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0