Twilight <3

Jag tror att jag är kär i Twilight-böckerna. Är inne på den 3e boken och böckerna är verkligen bra. Svårt att sluta läsa. När jag läser böcker brukar det gå till såhär: jag tar mig igenom ett kapitel och när jag är klar med det räknar jag ut hur många sidor nästa kapitel är för att sen fundera ut om jag orkar läsa 10 sidor till. Men med Twilight-böckerna går det ju inte riktigt till så. Jag orkar läsa flera långa kapitel i rad utan att bli trött på att läsa. Och när jag väl lagt boken åt sidan för att gå och göra något annat så längtar jag tillbaka till boken ganska snabbt och går tillbaka och läser.

Just nu sitter jag och lyssnar på Twilight-musik, Celine har en sån lista på sin spotify. Musiken är bra den också tycker jag. Egentligen borde jag inte lyssna på musik för risken är ju stor att man sjunger med och det gillar inte min röst just nu. Tycker att den kan ge sig snart. Mamma tyckte att jag skulle gå till läkarn och kolla upp den så att det inte är något. Vill ju att den lägger av innan jag åker bort. Antagligen blir det väl bara till att köpa hostmedicin men för säkerhets skull kan man ju kolla upp det ^^

Kommentarer
Postat av: Julia

TEAM JACOB!!! :D

2009-09-13 @ 10:08:04
URL: http://gerdau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0