Jenny trött

Jag är inte jättetrött så att jag inte kan hålla ögonen öppna men mitt huvud känns helt slut och jag skulle kunna somna på tangentbordet om jag la mig ner på det nu. Dessutom är mina armar jättetrötta. Vad har jag gjort? Jag ska nog läsa pappret till den där hostmedicinen och se om det står något om att man kan få trötta armar. Eller att man lätt får träningsvärk i armarna. Jag stämplade ju några kuvert för en stund sen.

Hur ska jag orkar gå upp till huset från bussen sen? Det är i sånna här stunder jag önskar att jag hade körkort. Då hade jag kunnat parkera bilden vid busshållplatsen och sen köra de metrarna, som tar 5 min att gå upp, till huset.

Nej nu ska jag... ehm... gå till andra datan. Kanske räkna kassan. Eller ja det måste jag ju göra :P

Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Har du märkt att Gary Sinise och Andreas Carlsson är otroligt lika?

2009-09-24 @ 23:01:26
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0