Pa tal om zebror

Nar man ar inne pa blogg.se idag sa ar det nagot prat om zebramonster ar snyggt eller inte. Da tankte jag: vilket sammantraffande.

Jag har insett att det inte ar bra att jag skriver sa mycket om vad jag gor for det kommer kannas sa illa att sitta och skriva vykort sen och veta att de flesta som far vykorten kommer att sitta och lasa sadant som de redan vet att jag gjort. Darfor kommer jag halla lite hemligt i framtiden. Tex vad vi gjorde i lordags och vad vi formodligen kommer gora i veckan. Vad vi ska gora i helgen maste jag dock tala om for det ar sa coolt, men det far bli senare... Den som vantar pa nagot gott vet ni.

Kommentarer
Postat av: Marika

nej berätta allt, vi som inte får vykort vill åxå veta ;)

2009-11-19 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0