Clifton beach idag :)

Hej Sverige :D Saknar dig lite, men inte kylan. Vadret har ar perfekt for mig. Inte sa varmt sa att man inte vet vart man ska ta vagen annu, men varmt nog att aka till stranden och njuta av solen :) Idag akte jag och Malin fran Crawford tagstation klockan 9:57. Vi var dar redan strax efter 9 men kruxet ar ju att man maste ta sig till tagstationen for att fa reda pa nar taget gar och vi satsade pa att vara tidiga sa att vi inte skulle bli sena till tjejerna i kapstaden som vi hade bestamt tid med. Taget gar ca 10 gr pa sondagar, det var bara att ga till Spar och handla mat medan klockan tickade till avgang.

Fran Kapstaden tog vi minivan till stranden. Ni vet en san dar liten bussgrej som man trycker in typ 100 pers i. Nar vi kom hit till SA fick vi hora att vi absolut inte skulle aka sanna eftersom att man kunde sluta upp var som, men efter att allt gatt bra nar vi akte hem i en san fran Kapstaden efter en utekvall sa har vi akt dem ganska ofta. Valdigt smidigt och BILLIGT.

Dagen har varit kanon. Legat pa stranden hela dagen. Clifton Bay har fyra olika strander och vi lag pa den storsta som anda inte var sadar galet stor. Riktigt mysigt var det :) Jag och Malin tog en lang promenad langs de fyra stranderna efter nagra timmar. Livet ar gott nar de enda problem man har ar att man inte vet om man ska ligga pa rygg eller mage. 


Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du har det bra! njut av värmen åt mig också

2009-11-04 @ 20:37:51
URL: http://gerdau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0