I have a dream

Jag måste bara berätta om drömmen jag hade natten till imorse, då jag försov mig.

Jag drömde att jag absolut inte fick försova mig, ja att det typ skulle innebära ig i Civilrätt B. Så flera gånger gick jag igenom vad som skulle hända om jag försov mig vilket ledde till att jag hellre ville dö än försova mig.


Men så hände det såklart. Jag försov mig. Fick lite småbråttom till bussen och råkade hoppa på bussen till skolan och inte den till stan. Jag insåg inte misstaget förrän jag var vid Sickla och då fick jag såklart panik. Neeeej, jag ska träffa Malin i slussen 8:20 och klockan är det nu och jag är jättelångt från slussen! Paniiik!! Hur ska jag hitta till c-huset själv? Ännu mer paniiik!'

Jag gick i alla fall av bussen för att byta till en buss mot slussen. Fortfarande förtvivlad och orolig för att jag skulle tappa bort mig vid universitetet. Haha ja, jag är jätterädd för att tappa bort mig i stan faktiskt så det är ju på tiden att jag bearbetar de problemen i en dröm :P

Jag klev på en buss mot slussen och gissa vem som sitter på bussen? Sandra! Hon var det lyckliga slutet på min dröm.

Sen vaknade jag väl och insåg att jag hade försovit mig på riktigt. Men nu ska jag gå och sova så att den här dagen får ett lyckligt slut den också. Imorgon börjar jag 12:25 så jag kan sova till typ 10 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0