Bara en vecka kvar

Godmorgon, tänkte jag säga.

Det var riktigt skönt att sova imorse. Var faktiskt vaken redan vid 7 så jag kunde ligga och dra mig i 3 timmar :D Helt underbart!

Tycker det är konstigt att tiden går så mycket långsammare på morgonen när man börjar sent. Imorse hann jag måla naglarna till och med och jag fick inte ens bråttom till bussen.

I skolan köpte jag biljett till slutskivan. Studenten om en vecka! :S Sen var det geografi i en timme och efter det kunde jag åka hem igen.

Nu är det verkligen sommar ute. Helt plötsligt är det grönt överallt. Kunde gå i linne till skolan och till och med det var varmt.

Nu ska jag sätta mig ute i solen och plugga lite geografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0