Sicko

Innan jag börjar beklaga mig över livet så ska jag bara säga att jag idag höll mitt sista tal i kursen retorik! Och jag fick klassen att skratta åt mina små skämt, så jag är jättenöjd. Bryr mig inte om vad Andreas "Gaylord" "Sanne" "Sanneröven" säger (internt skämt mig och Malin + Andreas och hans facebook-vänner emellan).

Jag sitter för stunden och snorar och är täppt i näsan. Ögonen typ rinner och det är äckligt att svälja. Har druckit 3 stora koppar te idag men det hjälper inte. Efter retoriken köpte jag te och halstabletter i caféterian. Halstabbletter är bra grejer, men så fort den är slut så har den ju ingen effekt längre.

För en stund sen var jag nere på konsum och köpte massa grejer till nationella imorgon, bl.a. halstabletter. Ska ha en tablett i munnen hela tiden, då jag inte äter något av allt annat som jag köpte. Det gäller att överleva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0