Jag... är... inte... trött *gäsp*

Jag har ingeting alls att skriva egentligen, känner bara för att skriva nått och då kan jag ju skriva att jag inte har nått att skriva. Fast det betyder ju att jag har nått att skriva... okej, klockan är mycket.

Jag tycker inte att det är passande att blir förkyld nu. Den här veckan alltså! Jag citerar Markolio: Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar...

Det värsta som kan hända är ju att jag sitter och är jätteförkyld på nationella provet i MaC på fredag. Jag har alltid sån otur på nationella proven i matte. Inte bara att det går dåligt, nej nej. I matteA fick jag en jättejobbig bänk. I matteB var jag förkyld + att jag spillde ut vatten över hela provet och fick hämta ett nytt. Och nu i matteC lär jag ju vara förkyld. Får se vad mer som händer. Kommer väl att försova mig. Somna under provet. Få slut på stifft i pennan. Osv osv.

Jag kan verkligen inte plugga. Och just nu är jag trött och har ont i halsen, är täppt i näsan och allt annat som man får på köpet vid en förkylning. Ska börja skriva projektrapporten nu. Är mycket bättre på att skriva på natten än på dagen.

Jag hade visst saker att skriva... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0