J

Idag har jag läst massvis med geografi. Det här kapitlet om befolkning är faktiskt helt okej. Jämfört med kapitlet om klimat är det paradiset.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är ganska hungrig och pappa gjorde nån lunch för ett tag sen så jag kanske får äta lite av den då. Jag kan iallafall inte plugga mer just nu, för det är farligt att plugga för länge.

Jag är typ lite sugen på att städa mitt rum, för det ser lite stökigt ut. Som vanligt ligger alla kläder på golvet, inte för att jag har något problem med det utöver att det bli jävligt lite golv att röra sig på. Det var nog ett tag sen jag dammsög också, inte för att det ser smutsigt ut men ja det skadar väl inte att dammsuga.

Idag känner jag mig ganska förkyld. Igår trodde jag att jag var frisk men imorse när jag vaknade var jag fortfarande förkyld. Funderar ändå på att gå ut och springa ikväll. Får ju lite dåligt samvete när jag inte tränar på en söndag. Kan säkert liknas med hur dåligt religösa människor mår när de exempelvis inte går till kyrkan på en söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0