Fin rubrik

Så var en pluggdag borta. La mig som sagt, eller sa jag det... aja, jag vilade när jag kom hem från skolan eftersom att jag var helt slut. Var tvungen att ringa pappa och be honom köpa vanlig nässpray eftersom att den saltlösningen som han köpte förut inte innehåller några avsvällande ämnen. Vid 18 somnade jag. Vaknade strax innan 20 men somnade om ganska snabbt. 20:40 vaknade jag av att pappa skrek att det var mat. "Celine sa ju det till dig nyss". Mycket möjligt tänkte jag och gick ner och åt.

Någon annan som har tänkt på att det är väldigt konstigt att dricka mjölk när man är förkyld, eller är det kanske bara jag?

Funderar på om det verkligen är smart att gå till gymmet imorn, inte nog med att jag kommer vara halvdöd så är det kanske inte så snällt och mysigt att smitta ner alla maskiner och dess användare. Nej, jag ska inte svika Sandra, får väl köra väldigt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0