Äntligen har jag gjort det!

Precis hemkommen från gymmet, Sandra och jag yogade :) Visst, det kanske inte känns som speciellt hård träning (även om jag tycker att det är äckligt jobbigt att stå i den där "hunden" :P) men man blir ju verkligen lugn. Och det är ju skönt när någon säger åt en vad man ska göra; lås magen, upp med knäna, andas osv..
Jag cyklade till gymmet, för första gången, och det tog bara 10 min :D Lite synd att det gick så snabbt för det var riktigt kul och skönt att cykla :)

För den som undrar så mår jag mycket bättre idag, inte alls lika hängig. Måste varit det bra sällskapet igårkväll som gjorde susen :) Hade det riktigt roligt hos Jessica. Känner väl nu att kroppen kanske är lite tröttare än vad den borde vara efter yoga och cykling, men det är ju inte så konstigt.

Nu är det Söndagsparty med Filip och Fredrik :D Det får man inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0