Vilken värdelös dag

Jag har ångest över väldigt mycket idag.

Vad ska jag ha på mig på skivan som är om ungefär 2 veckor?

Tänk om det blir jättestressigt inför föresläsningen på torsdag.

Studenten. Behöver jag säga mer?

Jag har bara legat och tittat på The Hills sen jag vaknade.

Jag borde istället ha räknat matte, övat på högskoleprovet eller kanske läst manuset till föreläsningen!

Jag borde läsa någon bok.

Jag borde packa det jag ska ha med till pappa imorn eftersom att Christine kommer hit efter skolan och då är det rätt bra om allt det är klart så jag slipper packa när hon är här.

Nu kanske ni tror att jag ska iväg och ta tag i nånting. Och det kanske jag ska! Skrev ut föreläsningsmanuset nyss så jag kanske kan öva lite på det. Men om 50 minuter är det Beck och det får man inte missa! Söndagar = Beck.
Jag är oerhört glad över att jag slipper ha ångest över mitt tal eftersom jag höll det i torsdags :D

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag längtar tills jag kan läsa en bok, det kommer betyda frihet :)

2009-03-16 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0