Feber... nu?!

Okej det här är ju jätteroligt... jag upptäckte just att jag har 38 graders feber. Vad är det som händer?

Har gått runt och varit frusen idag i skolan men hur ofta fryser man inte i skolan? Anledningen till att jag tog tempen var för att jag helt plötsligt började må lite dåligt... men liksom, hur ofta mår man inte dåligt?

Skämt åsido. Jag har aldrig feber, min temp brukar sjunka när jag är riktigt förkyld eller så, vilket ioförsig är ganska underligt.

Man kan ju fråga sig varför ja får feber just idag när jag ska på skiva. Och tänk om jag håller på att bli riktigt sjuk :O Min klass har ju skiva på onsdag!


Update 21:34
Min feber försvann. Märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0