Årets första skiva - avklarad

Nu är jag hemma efter mina nattliga äventyr på Helens krog. Stället var helt okej, sällskapet desto bättre. Det är ju alltid kul att träffa människor som man har väldigt mycket minnen med, ikväll fick Marika stå för det. Hon och jag var bästisar hela låg- och mellanstadiet men i och med att vi började högstadiet och hon började skola i stan så gled vi isär. Som tur är så är hon jättebra kompis med Emelie vilket gör att vi ibland ses :)
Jag träffade även en massa folk som det var riktigt länge sedan jag träffade: Madde, Ywwe, Jonas och Marre.

Jag ser verkligen fram emot min egen skiva nu efter ikväll :D

Till en annan sak: De tre senaste gångerna jag har varit ute, denna kväll inräknad, så har jag gått bakom samma kille från bussen upp till huset. Han bor bara 50 meter bort. Jag tycker att det är lite märkligt att jag lyckas gå bakom honom hela tiden. Han tycker nog också det, för nu kollade han extra noga. Visst, de två andra gångerna har det varit helg men nu är det ju måndag. Hur stor är sannolikheten att både han och jag går ut på en måndag och tar samma buss hem?

Nu ska jag sova. Om 3 timmar och 40 min ringer min klocka. Jippiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0