Allting har en baksida

Imorse vaknade jag och skulle ta nässpray. Jag hade drömt att jag försökte ta nässpray men att den var slut, men det var ju bara en dröm trodde jag. Det visade sig dock att det hade hänt på riktigt. Min nasspray var slut.

Eftersom att jag inte haft så värst mycket för mig ikväll så har jag haft en massa tid att tänka på, och då har jag ju inte kunnat undgå att tänka på att min näsa är täppt. Till slut orkade jag inte lida mer så jag rådfrågade lite med Tomas och tog sen beslutet att göra min egen nässpray. Vatten + salt = bäst.

Ja det funkade faktiskt. Min näsa är inte alls täppt. Nu rinner den istället.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha det känns bra att det låter som om jag var värsta doktorn :P Jag som var ganska skeptisk mot idén^^ Fast nu vet jag ju att det funkar :O

2009-03-22 @ 01:34:22
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0