Jag har fått jobb!!! :D

Jag vet inte om det här faller in under kategorin sommarjobb, men det får hamna där eftersom att det är SOMMAR och jag har fått JOBB :D

Det jag skulle göra imorse var att jag skulle till mitt gamla sommarjobb på Nacka sjukhus och prata om jobb. Jag var ganska säker på att jag skulle få jobb eftersom att det lät som det på chefen när jag pratade med henne i måndags. Gick runt igårkväll och imorse och såg framför mig hur jag fick ett jobb och hur jag arbetade i sommar. Ioförsig var jag inte säker på vad vi skulle prata om, kanske var det bara en anställningsintervju :P

Men så var det inte! :D

Jag gick in på röntgen och i receptionen satt Carina, tjejen som jag lärde upp min sista jobbvecka förra året :P Sen jag gick in till chefen Lotta och därinne var jag säkert bara i 10-15 minuter. Hon kollade bara i sina papper och sa: Blir det bra om du börjar v. 28 och sen jobbar 5 veckor? Jag ba: JA JA JA! :D

Så nu har jag jobb! Förstår inte hur det gick till. Jag har vänner som sökt hela våren men inte fått nått och här kommer jag, som börjar söka dagarna efter studenten och får jobb :D Det var nära att jag började gråta på bussen hem från Nacka för att jag var så glad :D

Hehe, märker nu att nästan alla stycken slutar med en glad gubbe. Btw, tjänar jag mycket mer än vad en sommarjobbare gör. Jag längtar till jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0