Vilken födelsedag!

Jag tyckte väl att Helena var lite väl pysslig imorse.

När jag skulle gå på fika vid 9 kom Ingrid som skulle sitta här under tiden. Samtidigt kom Helena och ställde "kommer snart- skyllten" vid receptionen. Helena sprang iväg till fikarummet och jag började gå. Då kommer Ingrid efter mig och säger att hon glömt en sak i hennes rum. Hmm, nu har de gjort nånting tänkte jag.

Precis innan jag kom in i fikarummet hörde jag att de sjöng och när jag kom in såg jag Anja, Astrid, Helena och Ingrid stå där och sjunga för mig. De hade ställt en vas med några röda rosor på bordet och ställt upp pålägg och goda frallor. Sen stod det ett kuvert på bordet som det stod "Till Jenny" på och det var dekorerat med 4 stycken bokmärken med Afrikanska motiv :P Så sött. I det fanns ett grattis-kort och lite pengar som ska gå till pommes på McDonalds. Hehe, Helena och jag satt o pratade fritöser i tisdags och då sa jag att jag älskar pommes och ville ha donkenmat i födelsedagspresent ;)

Gud så gulligt :)

Kommentarer
Postat av: sandra

måååw, vilka snälla kollegor du har!

2009-07-30 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0