Te och fika

Hallå, här sitter jag på jobbet. Dricker te gör jag. Four red fruits heter det. Nu kom Helena och sa att det luktar jättegott om mitt te. Det är en klok kvinna det.

Idag är det fint väder. Inga moln har jag sett. Men om jag känner Sverige rätt så kommer det mulna på under dagen. Imorgon SKA det vara fint väder. Det är ju därför jag fyller år på sommaren, för att det SKA vara soligt. Man ska ju kunna sitta ute och äta utan att behöva dra på sig långbyxor och tjocktröja. Den 30 juli 2007 var det som jag sa igår svinkallt. Förra året när jag fyllde 18 var det jättevarmt. Så imorn SKA det vara fint väder. Man fyller ju bara 19 en gång...

Igårkväll var jag inne i stan och fikade. Mötte upp Malin, Sandra och Åsa vid slussen klockan sju, sen gick vi till Fotöljen och satte oss. Jag tog en väldigt god morotskaka, värd sina 43 spänn. Vi satt där länge och jag hade först tänkt åka hem nio eftersom att jag jobbar idag. Men inte ville jag åka hem så tidigt när vi hade det så trevligt. Nej, jag stannade lite till. Tänkte ta tiobussen men Christine skulle komma tio och det kändes ju knäppt att åka hem precis innan hon kom. Så jag stannade kvar så att jag tog bussen som gick halv elva. Mycket bra kväll :)

Det var så länge sedan jag träffade folk. Säkert lika länge sen jag var i stan. Men nu har jag uppdaterat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0