Reklamation på röntgen

Måste ju bara berätta om en lite knäpp grej som hände igår.

Jag och Anton satt här i receptionen och då kommer det ut en man som har varit inne och röntgat sig. När han ser oss säger han: jag vill reklamera en sak. Vi bara: Jaha... vadå? Mannen kommer fram hit och lutar armbågarna mor receptionen och säger: Jo, jag trodde ju att det skulle vara en pudding där inne som röntgade mig, men det var en man. Han var väl trevlig men ja ni förstår väl vad jag menar, sa han med glimten i ögat.

När han gick skrattade vi såklart lite, och undrade varför han skulle komma fram och säga det istället för att bara gå härifrån på en gång. En grej som gjorde det hela roligare är att Anton spelar i samma fotbollslag som den här mannens son. Då kan han ju alltid reta honom för vad hans pappa sa :P

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

haha! :p

2009-07-30 @ 12:50:09
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0