Ööööösregn!

För en liten stund sen ösregnade det här. Jag har aldrig varit med om att det regnat så mycket! Är det här monsunregn Marketta?


Celine och jag försökte stänga dörren, men det var jättesvårt. Och jag fick stå och hålla den så att den inte skulle flyga upp, vilket var jättesvårt eftersom att det blåste så mycket ute!


Folk bokstavligen sprang in under busskuren efter att ha gått av bussen. Stackars folk. Hehe, rädda för regn... Jobbiga liv de måste ha

Utanför dörren, på loftgången, var det nästan 1 dm djupt vatten

Så Celine och jag sprang ut och plaskade


Och efter ca 1 min såg jag ut såhär


Nu är det soligt ute. Såhär fint väder har det inte varit på hela dagen. Passar eftersom att jag ska iväg till Orminge och Christine på myskväll om ca 1 timma. Då vill man ju inte springa runt i ösregn inte ;)

Kommentarer
Postat av: ceeline <3

hahah den fina min-bilden på mig x)

2009-07-05 @ 22:52:03
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0