Jaha, vad ska jag skriva här då?

Usch vad jag är seg idag. Det är sista dagen innan jag börjar jobba i 5 veckor och jag börjar bli lite smånervös. Sen jag jobbade där har de bytt datasystem eller vad man nu säger, så jag tror att jag måste lära mig det mesta från början. Den som vill får gärna skicka sms till mig under veckorna jag jobbar, massor med sms, för man blir ju så glad när man ser att man fått sms. Då kanske jag glömmer att jag sitter där och inte kan nånting, iallafall för några sekunder.

Det här känns som en ligga i sängen och titta på film- dag. Men nejnej. Jag ska vara på gymmet kl 15 och förbränna kalorier på crosstrainern. Dags att piggna till med andra ord. Ska ta nått o äta, är sådär må illa hungrig. Om jag inte piggnar till av mat så hoppas jag att jag gör det när jag går ner till pappa. Måste gå dit för att hämta cykeln så att jag kan cykla till gymmet. Tänkte vara ute i god tid och gå redan kl 14 härifrån, men ja nu är ju klockan ganska mycket och här sitter jag i min morgonrock fortfarande. Lite stress kanske gör mig pigg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0