Hemma

Hade det så bra så i Dalarna. Visst känns det lite ovant att vara utan data i två dagar och bara kunna titta på 1an och 2an på tv, men det är samtidigt skönt. Jag passade på att läsa lite i boken Aldrig fucka upp av Jens Lapidus.

Jag läste den förra sommaren och kom väl ca 100 sidor, så där började jag läsa nu för jag tänkte att jag skulle komma ihåg lite. Men nej det gick inte så bra. Efter 5 sidor var jag förvirrad och kom inte ihåg vad jag läste förra sommaren. Och eftersom att boken är lite lik hans andra bok Snabba cash, som jag också läst, så funderade jag på om det jag svagt mindes kanske inte var från Aldrig fucka upp utan från Snabba cash. Det blev till att börja boken från början...

Ska sköta mig bättre denna gång och inte göra så långa avbrott i mitt läsande :P

Nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon är det ju jobb. Den här helgen behövdes verkligen. Jag har varit jättetrött och lagt mig tidigt, somnat mitt på dagen. Men det ska bli kul att jobba ändå :D Btw, min mobil var urladdad under natten och när jag satte på den på laddning imorse såg jag att någon talat in ett meddelande. Det var Paulie :D De behövde någon som kunde jobba för Linn var sjuk. Båda gångerna de ringt har jag inte kunnat för att jag ska bort från Stockholm, det är allt typiskt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja man kan hitta en del när det är rea, det är så kul älskar att shoppa.

2009-07-27 @ 15:05:54
URL: http://elliiinoorschonult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0