Yes!

Det kom precis upp en ruta här på datan, och i den stod det att datan hade hittat ett virus! Jag blev glad. Lite bekräftelse på att det inte bara är jag som inillar mig att det är nått knäppt med den här maskinen.

Och ja, när jag börjar prata datorer så betyder det att jag är hos mamma. Byte varannan måndag.

Eftrer det att min lillasyster klickade på en viruslänk (hon erkänner det dock inte) så har min msn inte fungerat. Så nu kom jag på den briljanta idén att ominstallera hela windows live. Gick bra att avinstallera men sen vill den ju inte installera msn konstigt nog. Jag blir galen! Jag som hade tänkt lägga mig tidigt, men nu vill jag ju fixa det här. Inte för att jag kan något om datorer, men ändå.

Idag har jag tittat på en massa sex and the city! Finns ju inget annat att göra. Alla jobbar, är sjuka eller är inte hemma.

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Det klassiska msn-viruset. Här är länken att få bort det från datorn eftersom en ominstallation av msn inte hjälper:

http://fotografhelsingborg.blogspot.com/2008/11/guide-fr-att-f-bort-msn-viruset.html

2009-01-06 @ 11:54:23
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0