Vilka är duktiga?

Jag och Sandra, såklart!

Idag hade vi egentligen sovmorgon till12:15 (mitt schema är nice på fredagar), men Sandra och jag var uppe tidigt så att vi kunde vara på gymmet när de öppnade klockan 9. I början var det väl lite segt, hade ju inte vaknat precis, men sen så gick det som smort. Lite förvånad är jag även över hur mycket folk som dök upp där vid 10.

Det bästa var när vi skulle ducha. Lät det där lite fel? :S Duscharna var så himla fräscha i alla fall, vilket ju är för att omklädningsrummen är supernya. Nästan så att jag skulle kunna åka dit bara för att duscha och basta. Ja för det fanns ju en trevlig bastu också. Supermysig, alldeles lagom varm. Kanske lite liten, men nu fick jag ju ha den för mig själv så då passade det bra :D

Nu ska jag kolla till pajen som står i ugnen. Är hungrig hungrig hungrig... Funderar på att typ äta popcorn ikväll. Men borde jag det? Fast popcorn är ju inte så värst onyttigt kanske. Aja, pajen var det ju först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0