TRÄNA!!!

Idag var det hemskt kallt i skolan. Man liksom frös hela tiden, och maten blev kall på en gång när man åt. Såg därför extra fram emot att komma hem till en stor mysigt filt att ligga under. Men när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade ta på mig varken en tröja eller en filt. Så jag låg i sängen och frös. När mamma kom hem la hon däremot en filt på mig. Och sen somnade jag.

Skulle ju gymma på kvällen, bussen gick 19:30, och jag vaknade några gånger och tänkte: Nä, jag har inge bråttom, jag kan sova ett tag till. När klockan var 18:50 väcktes jag av att det var mat, gick ner och åt. Tog det ganska lugnt.
Sen gick jag upp och fixade lite. Helt plötsligt blev det bråttom, det var 5 minuter tills jag skulle gå och jag hade inte klätt på mig träningskläder eller packat väskan. Hann som tur var med bussen, kanske till och med hade hunnit om jag gått istället för sprungit hela vägen. Jag glömde dock gymkortet hemma. Har inte fått in någon rutin på att gymkortet ska med till gymmet.

På gymmet var det sjukt mycket folk. Sandra och jag trodde liksom att det skulle vara ganska tomt klockan 8. Men nä. Det var till och med fjortisar där som inte var 16 år! Senare kom vi på att det kanske var mycket folk och massa ogymmyndiga personer på plats eftersom att man tydligen tränar gratis tills den 18/1. De har ju öppnat de nya lokalerna och har något erbjudande.

Usch, nu är jag trött. Anledningen till att jag inte sover än är för att jag satt och fixade till min supersnygga bild som ska lämnas in imorgon (jag var ironisk där), samtidigt tittade jag på ett plastikoperationsprogram på tv4+. Menmen, nu ska jag sova. Kommer nog bli lätt att sova nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0