Spinning

Tro det eller ej men jag har nog lyckars få mig en plats på spinningen idag klockan 16.
Jag gick in och försökte boka när jag vaknade igår men då hamnade jag som reserv 10 och det skulle alltså behövas att 10 st avbokade sin plats för att jag skulle komma med. När jag kollade innan jag la mig igår så var jag reserv 9. Trodde att jag skulle vara tvungen att vara på gymmet ganska tidigt idag för att få mig en av de 10 drop-in platserna, men nu har jag ju en garanterad plats :D

Nu ska jag sätta mig ner med matten, ska hålla på med det ända tills jag ska till gymmet. När passet är slut klockan 17 kommer familjen och hämtar mig och så åker vi direkt till farmor och farfar i Huddinge. Där ska vi få god mat och så ska vi kolla i resekataloger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0