Shopping

Det var så längesedan jag shoppade, säkert innan jul. Det är nästan pinsamt hur längesen det var. Men idag var det dags igen. Jag skulle egentligen bara titta in på stadium i Forum för att hitta nått roligt träningslinne, men christine följde med så det blev lite andra turer också.
Först luktade vi på en massa parfymer, för Christine skulle köpa. Efter det gick vi till Burger King. Hahah snacka om mobbat, men båda tog en mellanpommes och vatten. När vi mäkte att man inte blev mätt på det köpte jag en cheeseburgare medan C köpte en stooor pommes.
När vi var färdiga med onyttigheterna så gick vi till Stadium där jag inte hittade något linne, så det bar vidare till Inter sport istället. Hittade inget där heller (jag köper inte ett linne för 350:-).
Hihi, sen till det roliga: Hm:s underklädesavdelning. Det var verkligen evigheter sen jag köpte underkläder. Tycker det är så tråkigt och jobbigt, men nu var det roligt. Slutade med att jag köpte lite snygga grejor. Värsta sexigt ;) haha. En hårspray fick även följa med mig hem.
Slutligen tittade vi in på Kicks igen där C köpte sin parfym och jag impulsköpte en chokladansiktsmask för 20:-. Undrar om jag inte ska testa den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0