Om en timme är lovet slut

Det stämmer.
Ibland kan det dock vara kul att komma tillbaka till skolan efter ett lov och träffa alla människor, otur bara att man hinner träffa alla redan första dagen.

Jag har riktigt dåligt samvete för att jag inte rört skolböckerna en ända gång det här lovet. Jag har ju ändå en massa att göra. Retorik, civilrätt, projektarbete och bild. Men det ska väl gå bra!

Btw så frågade min farmor nyss på msn vart jag vill åka. De ska ju bjuda mig på ett europaresa efter studenten :) Jag sa att Italien skulle vara bra, för jag har aldrig varit där + att min bild över hur europa ser ut försvann.

Kommentarer
Postat av: celineee ♥ ♥ ♥

Italiano! Ricardo! pizza! Mamma mia!

2009-01-12 @ 01:12:01
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0