Lördag

När Emelie och jag vaknade var vi grymt hungriga så vi gick ner och åt rostade makrillsmackor och drack te, "kejsarens blomma" som är jättegott. Efter det tog jag mig friheten att ta en dusch och efter det satte vi på "Skärgårdsdoktorn" och tittade ett tag på det :)

Nu på eftermiddagen har jag och mamma varit och handlat lite småsaker, sånt som man behöver ha hemma liksom. Nu sitter jag här med mina naturgodisnötter och kollar vidare på "Skärgårdsdoktorn".

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på någon film och äta avokado med räkor ^^ Och kiwi ska jag äta också. Kiwi är så gott! Jag har inte överdrivet många minnen från när jag var liten men ett minne jag har är när jag satt i min gammelmorfars kök i Dalarna och precis skulle få en kiwi att äta. Då kände jag smaken av surhet i munnen, sån där smak som ibland kommer när man ska äta något surt. Att man kommer ihåg sånna saker :P

Nu ska jag ta mig ner till köket och hjälpa mamma med lasagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0