Hej

Kryssningen gick bra, eller det beror ju på hur man ser det. Vi kom iallafall hem bra och ingenting krånglade (beror iofs också på hur man ser det).

Idag har jag och mamma varit iväg och kollat efter jeans. Jag har nämligen inga mörka jeans då det ända paret jag hade har blivit för stora. Jag hittade först ett par jeans på weekday men just den modellen var slut i min storlek. Så jag köpte den modellen som jag har köpt två gånger förut, grejen är den att de töjer sig väldigt mycket och ser helt hemska ut efter ett tag. Men jag köpte ändå eftersom att jag vill ha ett par mörka jeans! När vi ändå skulle åka från stan till Tyresö svängde vi förbi Globen för att titta in på JC. Där hittade jag ett par jeans som kostat 600, var nersatta till 299 och hade halva reapriset. Fick dem alltså för 149 :)

Idag är jag väldigt trött så jag följer inte med Sandra och de andra ut. Hade faktiskt planerat att kolla på SATC filmen ikväll eftersom att jag avslutade säsong 6 igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0