Civilrätt

Idag har jag läst civilrättsboken lite av och till. Inte mycket kvar nu. Hade tänkt att hålla på en massa med matten idag men det får inte bli så mycket. Kanske kolla igenom lite innan jag lägger mig och sen gå upp "tidigt" imorgon istället och räkna alla tal jag ligger efter. Mitt problem är ju att jag är så seg på att förstå, och då är inte matten så kul. Det är faktiskt ganska kul när man väl förstår men jag förstår ju inte förrän några få dagar innan själva provet. Och sen efter provet början man med något nytt som jag inte förstår tills provet på det är. Ja ni förstår. Hopplöst fall.

Nu ska jag väl fortsätta med civilrätten. Riktigt tråkigt att läsa, tycker att de gott kunde ha tryckt ihop alla 35 sidor till kanske 10 st. Eller varför inte ha en snygg sammanfattning i slutet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0