J.G

Igår vid 00 tog jag bussen mot stan för att spontanbesöka Richard i Väsby.
Idag har jag väll sysselsatt mig med att sova och äga Richard på singstar. Men jag "fuskade" ju så det var väl därför.

När jag kom hem tog det inte lång tid förrän lilla Filip (Celines ragg på 17 år) kom hit. Alltså seriöst, jag måste vara en riktigt pinsam storasyster. Det kom en tillfällig rush av pigghet och jag skrek: Heeeeej Filip och la på världens största leende. Vad gör man inte för att skämma ut lillasyster :)

Nu borde jag borsta tänderna och sova. Men det ska jag inte. Jag ska se på Skavlan, det är superbra! :D Synd att jag är för trött för att ta mig ut och festa med mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: elenore <33

Ja hennes ragg ja!! Gud vad hon är kär <33

2009-03-03 @ 18:47:09
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0