För ett år sedan...

Här sitter jag och njuter av min studiedag :) Underbart, det är vad det är!
Har varit uppe ett ganska bra tag men jag sitter fortfarande och äter frukost. Mina mackor hoppade upp ur brödrosten för kanske 20 minuter sen. Anledningen till att jag är lite seg på att hämta mackorna är för att jag satt och läste gamla blogginlägg. Det är alltid så kul att läsa! Hihi.

För ett år sedan, 4 feb 2008, var jag bitter för att mina syskon hade studiedag och min pappa var ledig. Alla kunde vara hemma och ta det lite lugnt förutom jag som skulle till skolan klockan 8 för att ha bild&form. Jag hade dessutom sovit hemskt lite eftersom att jag inte lyckats med att somna natten innan. Så den 4e feb 2008 gick jag runt som en zombie i skolan, någon som förövrigt händer lite då och då nuförtiden också :P

Nu ska jag gå till mackorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0